język polski język angielski

Jak przetłumaczyć dokument prawny?

18.12.2020
Tłumaczenia prawnicze w Warszawie, które wykonujemy dla naszych klientów od lat, ciągle w naszych rankingach są ...
Czytaj więcej

Tłumaczenia biznesowe, czyli spersonalizowana obsługa

07.12.2020
Tłumaczenia biznesowe w obecnych czasach to podstawa działania każdego biznesu. Dlaczego są tak ważne i jak mogą zwiększyć ...
Czytaj więcej

Tłumaczenia marketingowe – jak promować swoją firmę w innym języku?

03.12.2020
Tłumaczenia marketingowe są niezwykłe ważne w każdej firmie. Dlaczego są ważne? Jak poprawnie przekazany komunikat wpływa na budowanie marki a jak zły może go ...
Czytaj więcej

Profesjonalne tłumaczenia - 5 wskazówek, jak uzyskać najlepsze usługi tłumaczeniowe

23.11.2020
Dlaczego tak ważne są profesjonalne tłumaczenia? Jeśli Twoja ...
Czytaj więcej

Tłumaczenia biznesowe – 5 najważniejszych wskazówek

18.11.2020
Każda firma, która chce otworzyć się na rynki zagraniczne i rozszerzyć obszar swojej działalności realizuje ...
Czytaj więcej

Marketing firmy wielojęzycznej

04.11.2020
W wyniku globalizacji możemy zobaczyć, jak powstają wielojęzyczne firmy. Nawet ugruntowane firmy mają tendencję wzrostową do ...
Czytaj więcej

Tłumaczenie konsekutywne a symultaniczne - poznaj różnicę

20.10.2020
Czym różnią się od siebie rodzaje tłumaczeń ustnych? Tłumaczenie symultaniczne i konsekutywne – co to jest ...
Czytaj więcej

Przyszłość tłumaczenia

14.10.2020
Światowy system tłumaczenia tekstów językowy ...
Czytaj więcej

Najpopularniejsze języki do tłumaczenia

01.10.2020
Każda agencja tłumaczeń w Warszawie, taka jak nasza przyzna, że języki to ...
Czytaj więcej

Tłumacz ustny - jaki powinien być?

21.09.2020
Tłumacz ustny to osoba, która wykonuje przekłady w języku mówionym. Jego praca jest w rzeczywistości ...
Czytaj więcej

Co nas wyróżnia?

Zaangażowanie Osobistego Opiekuna
Pełne wsparcie Indywidualnego Opiekuna Klienta, stały kontakt i bezpieczeństwo powierzonych danych. Dedykowany opiekun daje gwarancję sprawnego reagowania na wszelkie pytania i wytyczne.
Gwarancja tłumaczeń wysokiej jakości
To doświadczenie i znajomość terminoligii specjalistycznej przez tłumaczy daje mozliwość realizacji tłumaczeń dla firm i osób prywatnych na najwyższym poziomie
Przejrzysta polityka cenowa, bez miany ceny
Rozliczamy się za ilość znaków ze spacjami, jeżeli są to tłumaczenia przysięgłe - 1225zzs, tłumaczenia pisamene i specjalistyczne - 1800zzs. Podany koszt w wycenie zawsze jest ostateczny.
Gwarancja terminu
Uwzgędniamy potrzeby naszych Klientów. Dzięki wykfalifikowanym tłumaczom z wielu branż, gwarantujemy elastyczność i odpowiedzialność w dotrzymaniu terminu realizacji.
Szeroka oferta uslug w 1 miejscu
Posiadamy szeroką ofertę usług, realizujemy tłumaczenia na angielski, tłumaczenia niemieckie, tłumaczenia hiszpańskiego, tłumaczenie włoskie i wiele, wiele innych języków obcych.
Bezpieczeńswto danych
Działamy profesjonalnie. Na życznie Klienta podpisujemy klauzulę zaufania poufności, w przypadku wykonania tłumaczenia tekstów poufnych i zawierających dane osobowe.

Proces tłumaczenia krok po kroku

Niezobowiązująca wycena tłumaczenia
Przesłanie pliku lub dokumentu do tłumaczenia daje możliwość poznania ceny i terminu realizacji. Nie zobowiązuje do złożenia zamówienia. Wycena zawsze jest bezpłatna. Koszt tłumaczenia jest obliczamy w oparciu o ilość znaków ze spacjami: w przypadku tłumaczenia przysięgłego – 1125 znaków ze spacjami, w przypadku tłumaczenia pisemnego i specjalistycznego (tłumaczenia prawnicze, tłumaczenia finansowe, tłumaczenia marketingowe, tłumaczenia techniczne) – 1800 znaków ze spacjami.
Akceptacja kosztu i terminu
Jeżeli Klient akceptuje podane przez biuro tłumaczeń warunki współpracy, prosimy o podanie danych do faktury proforma. Usprawnieniem całego procesu jest podanie przez klienta dodatkowych informacji np. forma odbioru tłumaczenia, dodatkowe wytyczne w zakresie edycji pliku. Mamy szeroką ofertę usług dodatkowych: korekta tekstu, lokalizacja, skład graficzny, korekta native speakera.
Płatność za tłumaczenie i przesłanie potwierdzenia
Po przesłaniu Klientowi faktury proforma prosimy o jej opłacenie; jeżeli płatność będzie z innego banku niż rachunek bankowy naszego biura tłumaczeń prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu drogą elektroniczną. Na podstawie wpłaty lub potwierdzenia przelewu przystępujemy do realizacji.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
Na podstawie wpływu na rachunek bankowy albo potwierdzenia przelewu, potwierdzamy Klientowi przyjęcie zlecenia do tłumaczenia, wraz z warunkami zamówienia. Dzięki Indywidualnemu Opiekunowi Klient, Klient ma możliwość bezpośredniego kontaktu i zadawania pytań bezpośrednio podczas całego procesu tłumaczenia.
Odbiór tłumaczenia
Odbiór tłumaczenia zależy od formy w jakiej Klient chce je otrzymać. Tłumaczenia poświadczone zazwyczaj odbierane są osobiści. Tłumaczenie uwierzytelnione możemy przesłać: mailowo (skan), listem poleconym priorytetowym lub kurierem. Na życzenie Klienta możliwe jest także wydanie tłumaczenia elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym tłumacza przysięgłego.

11
Lat na rynku usług tłumaczeniowych
448
Profesjonalnych tłumaczy
100
Milionów przetłumaczonych słów
33 000
Angielskich projektów tłumaczeniowych
46 000
Projektów tłumaczeniowych
100
Klientów - biura tłumaczeń
Nasi Klienci